Golfshopen.no overtar GolfhandelenGolfshopen.no overtar Golfhandelen
Golfshopen.no overtar GolfhandelenGolfshopen.no overtar Golfhandelen

FAQ for Golfhandelens kunder

 

Hva skjer med gavekortet mitt fra Golfhandelen.no?

Ditt gavekort kan benyttes i alle Golfshopen.no sine butikker og nettbutikk som vanlig frem til utløpsdato

 

Hvordan er bytterett/retur av varer kjøpt hos Golfhandelen.no?

Varer kjøpt i butikk innenfor Golfshopen.no sin angrefrist på 14 dager kan returneres i henhold til Golfshopen.no sin angrerett. Kvittering/ordrenummer må fremvises. Vilkår for retur/bytte og rutine finner du her: https://www.golfshopen.no/retur

 

Hvordan forholder jeg meg til reklamasjoner på produkter kjøpt hos Golfhandelen.no?

Golfshopen.no overtar alle reklamasjons/garantisaker og behandler disse på normal måte i henhold til våre rutiner. Reklamasjoner fremsettes på e-post til post@golfshopen.no eller i våre fysiske butikker. Dokumentasjon på skade og kvittering/ordrenummer må forelegges.

 

Hva skjer med varer som er i bestilling fra Golfhandelen.no?

Din bestilling går på vanlig måte og leveres ut fra ønsket butikk eller sendes til ønsket adresse så fort varen mottas fra leverandør.

 

Hva er åpningstidene i butikkene?

Åpningstider og adresse til alle våre butikker finner du her: https://www.golfshopen.no/vare-butikker
Denne vil bli oppdatert ved overtakelse av Golfhandelens butikker på Skøyen og Bryn

 

Hvordan booker jeg simulator?

Akkurat på samme måte som i dag, gjennom disse sidene:

Book simulator på Skøyen

Book simulator på Bryn

 

Hvordan booker jeg custom fitting?

All informasjon om hvordan du booker custom fitting finner du her: https://www.golfshopen.no/book-custom-fitting

 

Har dere gratis frakt?

Vi tilbyr gratis frakt på alle ordre over 2500,-

 

Hvordan er leveringstiden på nettbestillinger?

Dersom varen befinner seg på nettlager er leveringstiden 1-3 virkedager. Bestilling før 12.00 forsøkes sendt samme dag. Øvrig leveringstid informeres om på produktnivå ved valg av spesifkasjoner

 

Er butikkene på Skøyen og Bryn stengt?

Butikkene på Skøyen og Bryn fortsetter som vanlig med normale åpningstider, de omprofileres bare til Golfshopen.no

 

Hva skjer med min tilgodelapp?

Din tilgodelapp løses manuelt, kan kun innløses i fysisk butikk. Tilgodelapp må medbringes fysisk.

 

Kan jeg bli medlem av Golfshopen.no sin Kundeklubb?

Ja, det kan du. Informasjon og innmelding til Golfshopen.no sin Kundeklubb finner du her: https://www.golfshopen.no/gs-kundeklubb

 

Andre spørsmål?

Kontakt oss på post@golfshopen.no eller telefon 951 33 142